Fritidsklub Nyborg

Mandag til torsdag: 13.00-18.00
Fredag: 13.00-17.00
Ferier og skolefridage: 8.00-17.00

Eftermiddagsklubben i Nyborg ligger på Hyrdegyden 4, 5800 Nyborg, tlf. 6333 7602.

Pris pr. måned 2024 11 md. : 706 kr.

Pasning i fritidsklubberne kan tilkøbes i juli måned, for børn som i forvejen er indmeldt i klubben

Pris pr. uge i juli md. 319 kr.

Alle kommunens nye 4. klasser starter 1. og 2. august med fællespasning i Hyrdegyden og kan ikke tilkøbe pasning i juli måned.

Fra mandag uge 32 foregår al pasning i egne klubber.

I klubberne lægger vi vægt på de unges trivsel, samt at de udfolder sig både fysisk og kreativt. Vi lægger også vægt på at styrke fællesskabet på tværs af årgange.
Det er vigtigt for os, at børnene har stor indflydelse på hvad der skal ske i hverdagen.

Fra første dag i klubben vil børnene møde tydelige og engagerede voksne rollemodeller, sociale spilleregler, voksne, der har tid til at lytte og en respektfuld omgangstone.

Klubberne er gode til at omsætte idé til handling.
Børnene vil få alderssvarende udfordringer, både fysisk og psykisk.

De 4 klubber i ungdomsskolen (Ørbæk/Ullerslev/Aunslev/ Nyborg) har tværfagligt samarbejde, såsom fællesdage og fælleslejr i den første uge af sommerferien.

Indmeldelse: Tilmeldingen foregår under Digital Pladsanvisning med MitID.
Når vi har registreret tilmeldingen modtager I en besked i e-Boks med link til en digital blanket, hvor I skal give tilladelse til bl.a. kørsel i busser, billeder m.m.
Udmeldelsesfrist er løbende måned + 30 dage.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så kontakt os på ungdomsskolen@nyborg.dk eller ring til klubben efter kl. 13.00 på tlf. 6333 7602.