Endags skitur til Tyskland

For alle unge.
500 kr.
Antal ledige pladser
Holdet er lukket for tilmelding

I et samarbejde mellem Nyborg, Faaborg-Midtfyn, Nordfyns og Odense Ungdomsskoler har du nu mulighed for en hel dag fyldt med fede skioplevelser i Alpincenter Hamburg-Wittenburg lørdag d. 27. januar.

Vi har som udgangspunkt plads til 48 unge (12 fra hver ungdomsskole) i en fælles bus. Der vil være erfarne skifolk/personale med fra de respektive ungdomsskoler.

Turen her er både for nybegyndere og øvede. Der vil være intro til stedet og nødvendig instruktion af vores egne medarbejdere.

Du SKAL medbringe: Handsker, hue, halstørklæde, varme skisokker (ikke bomuld), mad/drikke til turen frem og tilbage, samt lidt euro (en euromønt er bl.a. påkrævet for at bruge et skab i lejeområdet)

Du KAN medbringe: Egne ski/snowboardstøvler, egen hjelm (hjelm medfølger ved udlejning – og hjelm er obligatorisk!)

Du KAN IKKE medbringe: Egne ski/snowboard

Ski/stave eller snowboard og passende sko samt buffet og drikkelse er med i prisen.

Vi tager afsted lørdag d. 27. januar, og der er afgang fra Hyrdegyden 4, 5800 Nyborg kl. 04.40.

Vi regner med at kunne være i Alpincenter kl. 11.00-18.30.

Vi forventer hjemkomst omkring midnat – på hjemturen meldes der mere præcist ud om tidspunkter, og I kan give besked til folk der evt. skal hente ved hjemkomst.

Husk/vigtigt:

* Egenbetaling kr. 500, som betales ved tilmelding

* Tilmelding frem til mandag d. 15. januar (”først til mølle-princippet”)

* Efter d. 15. januar får tilmeldte opfølgende sms-info om dagen, og mulighed for tilbagemelding om valg af udstyr, skostørrelse m.v. På den måde er vi hurtigere i gang, når vi kommer til stedet.

* Pas og blåt sygesikringskort skal medbringes

* For god ordens skyld skal oplyses, at du som ungdomsskoleelev er dækket ind under kommunens ansvarsforsikring, men ulykkesforsikring skal du/I selv sørge for!

Vi glæder os til at møde jer og give muligheden for fællesskab på tværs af kommuner.