6333 7225 // ungdomsskolen@nyborg.dk

Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

OBS!

Pt. pr. 16.8 er holdet fyldt. Du kan komme på venteliste og ved ledige pladser vil der blive tildelt efter først til mølle.

Vil du med til Østrig og stå på ski sammen med en masse andre unge fra Nyborg Kommune. Så skal du med her.

Vi fylder en bus med unge mennesker fra Nyborg og kører mod Wagrain/Alpendorf i Østrig. Vi sover i bussen, så når vi vågner, er vi klar til fem hele dage på ski. Der er plads til både erfarne skiløbere og nybegyndere. Vi har selv skiinstruktører med. I prisen får du transport, liftkort og leje af ski og støvler samt ophold med helpension (der er mulighed for at lave sin egen madpakke til dagen på bjerget). Så du skal kun have lommepenge med til dig selv (hvis du vil købe lidt at spise og drikke på bjerget eller handle til aftenhyggen)
Der er et super fedt sammenhold på turen, og vi prioriterer at have fælles ture i skiområdet og vi laver forskellige sociale aktiviteter om aftenen.

Tidspunkt: Vinterferie 2024 (Uge 7). Afgang mandag 12. februar og hjemkomst søndag 18. februar

Pris: 4.900 kr. (har du egne ski og støvler refunderes prisen for leje af udstyret ved hjemkomst ca. 700.-)

Depositum: 1.500 kr. betales ved tilmelding og beløbet trækkes ved godkendt tilmelding. Restbeløbet på 3.400 kr. betales senest 11. januar 2024. Betalingslink sendes på sms lige efter nytår. Tilmelding er først gældende ved indbetalt depositum.
Afbestillingsforsikring skal tegnes gennem eget forsikringsselskab. Rejseforsikring er inkluderet i prisen.

Der tilbydes 70 pladser, resten vil blive sat på venteliste. Tilmeldingsfrist er 15. december 2023, hvorefter antal af deltagere låses fast.

Der afholdes informationsmøde for alle interesserede onsdag 4. oktober 2023 kl. 19.00-20.00 på Danehofskolen centralrum C.

Der afholdes infoaften for alle deltagere onsdag 10. januar 2024 kl. 19.00-21.00 på Danehofskolen centralrum C.

Andre hold i samme kategori