Beauty Camp

Afviklede hold

Uge 42 (18. - 20. oktober)
Midtjysk Efterskole - Vi sørger for transporten ud og I skal selv sørge for afhentning
Aldersgrænse
For alle unge.
600 kr.
Antal ledige pladser
Holdet er lukket for tilmelding

Beauty Camp er tre oplevelsesrige og uforglemmelige dage for dig og dine venner på Midtjysk Efterskole. Campen er fyldt med lærerige workshops, fællesaktiviteter, underholdning og masser af hygge. Hele forløbet er med til at booste dit indre, så du kan shine på det ydre!

Fællesskab, sammenhold og empowerment
Vi har stor fokus på Beauty Camps tre kerneværdier - fællesskab, sammenhold og empowerment! Du vil møde en masse skønne unge fra hele Danmark og opleve et stærkt sammenhold og fællesskab på tværs. Vi har nemlig fyldt programmet med underholdning og sjove indslag, som Musik Quiz, Silent Disco, negleworkshop, danseworkshop og meget mere. Samtidig er der mulighed for at hygge i Thana’s Café, rundt på efterskolen eller bare på værelset med vennerne.
Beauty Camp er med til styrke dit empowerment gennem hele oplevelsen, hvor hver enkelt workshop og aktivitet er faciliteret af dygtige undervisere.

Vi afholder en kort introaften mandag 9. oktober kl. 19.00 - 20.00 i Hyrdegyden 4. Her gennemgås det praktiske ting og der udleveres samtykkeerklæringer.

Afgang i fællesbus mod Midtjysk Efterskole onsdag 18. oktober kl. 15.15 fra Nyborg svømme og badeland, Storebæltsvej 13. Mødetid kl. 15.00

Hjemtransport ved egentransport fredag 20. oktober kl. 16.30 fra Midtjysk Efterskole. Afslutningsshow for familie og venner kl. 15.45

Info folder kan læses her:

BC2023-Uge42_Folder.pdf