6333 7225 // ungdomsskolen@nyborg.dk

Vi mødes på Hyrdegyden 4 i Nyborg
Afgang lørdag den 25. maj kl. 8.30
Aldersgrænse
Du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Antal ledige pladser
Der er 10 pladser tilbage.

Vil du med Ungdomsskolen på forårstur til København?

Vi besøger Christiania, tager kanalbussen, ser Amalienborg Slotsplads, Nyhavn og Strøget.

Vil du opleve København en forårsdag?

Vi tager afsted lørdag den 25. maj fra Nyborg kl. 8.30. Vi kører i Ungdomsskolens busser.

Vi ankommer til København kl. 10.00.

Vi starter med, at besøge Christiania. Så spiser vi frokost på Refshaleøen (for egen regning).

Derefter tager vi kanalbussen til Amalienborg, hvor vi ser slotspladsen. Vi går igennem Nyhavn, og så får I mulighed til at se nærmere på butikkerne på Strøget.Ved 17 tiden går vi retur over cykelbroen, og springer ind i busserne. På vej hjem finder vi et sted, at få lidt aftensmad (for egen regning).

Turen er gratis, men vær opmærksom på at du selv skal have penge med til frokost og aftensmad. Vi spiser selvfølgelig måltiderne sammen.
Hjemkomst i Nyborg mellem kl. 19.30-20.00.

Der er 16 pladser på turen.

Andre hold i samme kategori